joi, ianuarie 29, 2009

Un tip destul de destept...Parerea mea

Sa va fac cunostinta cu un tip destul de destept,parerea mea . El se numeste BuBu,e din Lugoj.
Eu sunt foarte ironic,fac reclama doar daca castig ceva,si nu-mi place sa laud lumea,chiar daca este mai buna decat mine la toate capitolele...
Dar..Azi vreau sa va vorbesc despre acest Bubu..Pe mine m-a uimit tipul acesta..
Acum cativa ani..Era cam mediocru la informatica,iar acum este printre cei mai buni designeri web,parerea mea.
Sfatul meu,daca doriti pe cineva de incredere sa va faca un site,sau pur si simplu sa va indrume in alegerea unor lucruri,puteti apela cu incredere la BuBu.

Un comentariu:

  1. Andrew iti multumesc mult pentru articolul acesta.Esti printre putinii oamenii care au facut asa ceva pentru mine.Chiar daca nu te-am ajutat cu mai nimic ai scris acest articol despre mine.Iti multumesc :p

    RăspundețiȘtergere