duminică, iunie 20, 2010

M-am decis..Sentimente si amintiri..


Dupa postari noi..Iarasi pauze..Si iarasi postari noi..
Trebuie odata si odata sa scriu ce mi-a schimbat radical viata..Si mai ales CE m-a schimbat asa..
Probabil din posturile anterioare ati observat ca am postat doar cand ma simteam aiurea sau aveam mustrari de constiinta..
Cu 3 saptamani inainte de Bacalaureat..Cu o luna inainte de admiterea la Academia Nationala de Sport..Si cu 7 luni pierdute din viata pentru altcineva..
Ma simt cel putin dator pentru mine ca sa scriu ce m-a schimbat din punct de vedere psihic dar si ce m-a doborat..
In cele mai multe cazuri dar si in al meu..Este vorba de o EA..
O EA pe care daca o vezi pe strada..Te indragostesti la prima vedere..O EA..Pe care daca o iubesti si ii arati ca o pretuiesti..Vei avea cele mai fericite zile din viata ta..Cum nu ai mai avut niciodata..Te vei simti in al10lea cer..Nu in al9lea..Dar..E o singura problema..
Nu se stie pentru cat timp..
Iar cand va fi timpul ca sa se termine..Sau ea nu va mai dori nimic de la tine..Desi tu i-ai fost fidel si de fiecare data i-ai facut toate poftele si ai vrut sa-i fie bine..
Cand va fi sa fie..Va urma calvarul..Dorul de ea..Si toate cele care adunate toate laolalta..
Te vor bulversa si te vor da peste cap..
Am decis impulsionat de ceea ce am vazut astazi pe profilul ei de hi5 ( da stiu stiu nu ma judecati..) sa incep sa povestesc fiecare episod petrecut..Pentru ca..In cel mai bun caz sa-mi ramana luare aminte cu fetitele de genul ei..Si in cel mai rau caz sa fie cititi si de altii si sa ia aminte de la mine..Nu voi exagera deloc cu posturile..Voi incerca sa fiu cat mai concis..Si promit ca tot ceea ce voi relata a fost cat s-a putut de adevarat..
Revin...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu