vineri, decembrie 31, 2010

Am revenit.De data aceasta in fiecare zi.


Am revenit.Credeti-ma ca nu este un joc.As fi putut foarte bine sa postez in fiecare zi a anului calendaristic,sau cel putin sa postez macar odata pe saptamana, ca sa am trafic si sa-mi pun niste reclame stupide pe pagina,si sa castig cativa banuti.
Dar am preferat ca acest blog sa-l tin doar pentru mine, fara sa-l transmit prin lista de messenger sau sa-l postez pe vreun site sau motor de cautare, si asa totusi au fost destule persoane care mi l-au gasit si care au devenit interesate de el.Pe majoritatea le-am dezamagit nemaipostand deloc,de fiecare data cand am dus-o bine am uitat de blog,sau cel putin nu am mai avut timp sa postez,am inceput( defapt am incercat ) sa povestesc ce s-a intamplat in trecut, m-am oprit la timp,inca nu am puterea necesara de a scrie,verbal ar fi mai usor,dar totusi..

31 decembrie..Acum 2 ani..Primul post pe blog..
De atunci am primit cateva premii pentru cel mai bun blog ( la sentiment ) + cateva postari pe niste pagini a unor oameni pe care nu i-am cunoscut si nu i-am intalnit niciodata si pe care nu am apucati nca sa-i intreb cum de au dat de blogul meu,dar carora le-a placut ce au citit,si au insistat sa reincep sa scriu.
De astazi va trebui sa va feriti ! Voi scrie pe acest blog inclusiv totul ce imi va trece prin cap.
Mi-am pierdut foarte multi cititori,dar blogul si postarile mele merg inainte,in cazul in care inainte aveam 2.000 de accesari pe zi fara ca sa-mi fi facut reclama pe vreun site.
Gata cu partea comerciala, cateceva despre mine de actualitate.
Sunt student la UNEFS Bucuresti de anul acesta si inca nu m-am acomodatat cu "jungla", dar este timp...to be continued..hope so..

Un comentariu: