marți, ianuarie 12, 2010

Iubirea...Mai presus de orice!? Sau mai presus de orgoliu?


Esti un oarecare..Tanar..Student..Elev..
Presupun ca macar odata ai fost indragostit..Sau cel putin odata in viata "te-ai rosit" in obraji sau ai avut "fluturi in stomac"(sau abdomen pentru cei care merg la sala)atunci cand te-ai intalnit cu o fata..Sau ai zarit-o pe strada..
Presupun ca...De fiecare data cand incepi o noua relatie..Incepe si o noua etapa in viata ta...
Incepi sa fii mai bun..
Incepi sa-ti dedici tot mai mult timp pentru persoana de langa tine,incepi sa te schimbi fara sa vrei, dar nu te vei schimba in rau, ci in bine..
Va incepe sa-ti pese tot mai mult si tot mai mult de persoana de langa tine,decat chiar si de tine(si acum am ajuns in punctul culminant)..
Din pacate nu exista deznodamant pentru o poveste de dragoste,credeti-ma pe cuvant..
In schimb putem ajunge la o concluzie..
Cu siguranta foarte multi au ajuns la aceasta concluzie mai devreme sau mai tarziu in viata lor..Fiecare are concluzia sau versiunea sa..La mine suna cam asa...:

"Uneori ajungi sa-ti faci mai multe griji pentru persoana de langa tine,decat pentru tine..
Iar cand se intampla lucrul acesta..Vei ajunge sa-ti dai seama ca defapt esti indragostit,sau urmeaza sa te indragostesti in cel mai scurt timp"

Pacat ca..Aproape de fiecare data..Cel putin in cazul meu..Cand se intampla acest lucru..Ajung sa ma despart de persoana de langa mine..
Voi repeta un citat care mi-a placut foarte mult,si pe care l-am mai postat pe blog anul trecut,tot in aceasta data..Tot cand m-am despartit de fosta prietena..
Suna cam asa...:

"Dragostea este singura floare care infloreste indiferent de anotimp" :)

PS:Astept concluziile voastre..Chiar sunt curios la ce concluzie ati ajuns voi,cei care v-ati plictisit citindu-mi acest post pe blog.
Sau voi..Cei care ati avut macar odata sentimentul acesta de dragoste si iubire prin jurul vostru.Ms anticipat. :)


2 comentarii:

  1. Intr-o zi,prietenia se intalneste cu dragostea.Apoi dragostea intreaba prietenia:``Daca exist eu,tu ce rost mai ai?`` Prietenia raspunde;``Eu las un zambet acolo unde tu lasi o lacrima``. Incearca sa privesti dincolo de aparente si gaseste in prieni sprijinul de care ai nevoie pentru a depasi o perioada dificila.Stiu ca nu poti opri inima,asa cum nu poti opri nici ploaia,dar de multe ori lacrimile sunt cela care nu ne lasa sa vedem curcubeul ce rasare in urma furtunii.

    RăspundețiȘtergere
  2. "Dragostea este singura floare care infloreste indiferent de anotimp" chiar ii un citat frumos recunoc si poate nu ar treebui sa te lasi pe locul 2...poti sa :x si fara sa te pui pe locul doi....nimeni nu merita asta orikt de mult iubesti...parerea mea...

    RăspundețiȘtergere