duminică, ianuarie 03, 2010

Zilele urmatoare . .


Zilele urmatoare mi-a urmat programul. .( luat masa in oras,plimbat cu masina,pana si venit la sala cu mine) . .
Dar cel mai emotionant moment a fost acela cand mi-a spus..( Nu,Nu...Nu mi-a spus Te iubesc..Si nici nu mi-a spus..Vrei sa ne-o punem !?)..
Defapt era o intrebare rostita..Suna cam asa..
"-Vrei sa vii sa-i cunosti pe parintii mei !?"
Ok..In mintea mea..Relatia perfecta incepea sa se contureze..Dar deja din prima saptamana sa-i cunosc parintii !? Mi se parea ca totul se deruleaza prea rapid..Ca ne atasam unul de celalalt prea repede..Oare ce urma !?(dezastrul intr-un final..sau poate extazul..ramane de vazut)
Am fost acasa la ea..Am cunoscut-o pe mama ei,careia la cateva zile dupa ce ne-am cunoscut am ajutat-o impreuna cu ficasa(prietena mea)sa-si mute florile de la casa la apartament..
Deja ma simteam ca si cum as face parte din familia ei..Ma simteam super bine..Era exact ce imi doream de foarte mult timp..Era exact ce imi doream de un an de cand am avut ultima relatie care s-a sfarsit putin mai frumos decat s-a sfarsit si aceasta.
Zilele urmatoare au fost in regula..Pe langa faptul ca il mai suna pe fostul prieten..Iar aici ajungem la prima intamplare cu ea..



Un comentariu:

  1. Nu-i nimic rau in a-i cunoaste parintii din prima saptamana. Stii, uneori gandim prea mult si despicam firul in patru, riscand astfel sa pierdem momente frumoase.

    RăspundețiȘtergere