duminică, ianuarie 03, 2010

Am revenit :)


Poate va intrebati,cei care imi citeati foarte frecvent blogul inainte,de ce am revenit :). Am revenit din dragoste,si nu...Nu din dragostea de a-mi pierde iarasi timpul pe internet si sa scriu niste "chestii" pe care sa le citeasca altii..Am revenit din dragoste..Defapt..Din dragoste pentru voi..Pentru ca..Sincer va spun,atat timp cat am avut blogul,aveam ~1200 afisari pe zi pe blog si destui ip unici :) ( dar acestea sunt detalii tehnice). Am inceput din nou sa postez pe blog,ca sa va minunez cu pataniile mele din ultimul an..
Este ca un paradox..Anul trecut in 1 ianuarie am deschis blogul fiindca eram indragostit,acum incep sa postez din nou pe blog fiindca am fost parasit :)..Parasit e un cuvant prea dur,dar daca mai adaugi si " parasit fara motiv" atunci deja incepi sa-ti pui o gramada de intrebari.O sa va povestesc in zilele urmatoare prin cate am trecut cu fosta prietena,nu o sa-i dau nume,dar credeti-ma ca va fii foarte interesant si captivant,si nu...Nu voi scrie despre sex..Ci despre gesturi,familie,fosti prieteni..Credeti-ma ca va fi o lectura foarte interesanta si utila,iar data viitoare cand o sa doriti sa va mai incredeti in vreo fata,o sa va aduceti aminte de intamplarile mele,si cred ca prima data veti face un pas inapoi,iar dupa aceea pana nu va veti da cu capul de pragul de sus, nu va veti revenii . .
Pregatiti-va psihic si moral,voi revenii . . .

ps: tot ca un paradox mai jos e un post de-al meu din februarie 2009 cand aveam ~82kg,acum dupa un an,in care iarasi incep sa postez pe blog,din cauza "iubirii" am exact 64.5 kg :).Sa nu va speriati cei care ma cunoasteti daca o sa ma vedeti pe strada..Iar pentru cei care doresc sa slabeasca...Ii sfatuiesc sa se indragosteasca..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu