sâmbătă, februarie 21, 2009

Nimic neobisnuit . . .


Nu stiu de ce scriu mai bine la nervi ?!

Bine ca sunt nervos si incapatanat aproape tot timpul asta stiu,face parte din stilul meu de viata,dar totusi..Scriu mai bine la nervi..Asta este..
E interesant cand ai la dispozitie o gramada de "chestii" cu care poti vedea cand o persoana iti citeste blogul,de unde il citeste..Si bineinteles..
Care dintre posturi le citeste..

E interesant cand doar o persoana e on la o anumita ora..Si fix aceea o citeste..In fine..Aberez..
Ceea ce e cert,este ca vroiam sa scriu o gramada de posturi,nu stiu ce m-a retinut..Ceva titluri erau..Gen..
" De ce ne comparam cu altii" sau " Cum judecam cand ne aflam intr-o anumita stare..Melancolie..Tristete.." bla bla...
Stiu ca suna ca niste titluri de carte..Dar nah..Mai imi pierd si eu farmecul incet incet..
Acum din viata personala..Am schimbat suplimentele..Am inceput cu astea si de luni le iau si pe astea... Ca doar deh..Sunt un animal..Nu ?!..
Nici nu am apucat sa termin postul..Ca persoana aceea a si iesit de pe hi5..A si iesit de pe blog..Of Of..Asa ceva..
Oricum..Dupa ce se mai linistesc putin apele..Dupa ce mai scad vizitatorii la blog..O sa va povestesc niste experiente destul de " frumoase" din viata mea...
Prin care cred,cu sinceritate,ca nu a mai trecut nimeni la varsta aceasta..

Aveti grija de voi ca nu vreau sa raciti si sa nu mai aveti chef de deschideti pc-ul..
Si imiplicit sa nu mai aveti chef sa-mi cititi blogul..

Ahh..Si da..Postul e cu dedicatie..Pentru aia care m-au intrebat pana acum

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu