sâmbătă, februarie 07, 2009

Teama de decizii !?

De ce ne e frica uneori sa luam decizii !?
Pentru ca nu ne va fi mai bine? Pentru ca ne este frica de repercursiuni !? Sau doar pentru ca stam mai comozi asa,fara sa luam nicio decizie..
Sincer,mie imi este teama sa iau unele decizii,pentru ca stiu ca pe o perioada nedeterminata voi fi afectat destul de mult,si pe urma o sa regret chesti aceea..Deci excludem ..
La mine se intampla fix invers decat la alte persoane,cel putin asa cred eu.
Cand am nevoie sa fie cineva langa mine...Pustiu..
Cel mai bine este sa treci singur peste anumite faze prin care treci...
Chiar daca vei suferi mai mult,chiar daca vei regreta enorm..Dar este mai bine asa..
Si macar sti sa nu mai faci aceasi greseala inca odata..
Cred ca sunt singurul tip care...Cand sunt plecati parintii de acasa pleaca si el..In loc sa tina un party ceva...
Oricum merg sa iau o gura de aer prin localurile din Lugoj...

,,Viata se scurteaza sau se lungeste in functie de curajul persoanei respective." - Anais Nin

Un comentariu:

  1. Iarăşi eu! Si se pare ca te-am cam enervat putin da un moment dat.

    Te inteleg, pentru ca "pustietatea", cel puţin în ultima vreme, este starea mea permanentă.

    Dar nu e bine.Trebuie sa indraznim. Nu e bine sa le ducem singuri pe toate, ca nistre orfani ai sorţii.

    Ar trebui sa urmam indemnul biblic:

    "Bate şi ţi se va deschide, cere şi ţi se va da".

    (Dar trebuie sa avem rabdare. Nu doar noi, ci si cei din jurul nostru sunt tot oameni, deci supuşi greşelii).

    RăspundețiȘtergere