joi, februarie 12, 2009

Amintiri . .


Acum mi-am dat seama,defapt e o aberatie,dar nu conteaza..
In perioada aceasta nu am cum sa am pe cineva drag langa mine,sau sa am vreo fata care sa ma inteleaga..Din ce cauza ?!
Pentru ca in fiecare an de Valentine's Day am fost solo,mono..Singur..Cum vreti voi sa ziceti..
Trebuia sa ma gandesc ca daca de 17 ani sunt singur de Valentine's..
Nu se poate intampla acum ceva mai special..Din pacate..
Acum putin offtopic:
A fost astazi pe Music Chanel sau pe Mtv,nu mai stiu sigur,muzica anilor tai,sau ceva de genul..
Si au fost melodii romanesti de prin anii 2000 pana prin 2007..Super initiativa lor..
Asa am reusit sa ascult un O-zone..Un Class si un Demmo..Problema a fost ca eram la sala in acest timp,si nu prea am putut sa ascult prea mult..
Amintiri si iarasi amintiri..

Un comentariu:

  1. Te-ai gandit ca poate, doar poate... nu ai intalnit inca fata care sa te merite?!

    RăspundețiȘtergere