duminică, februarie 08, 2009

Optimist pentru o zi ?!

Banuiesc ca tuturor vi s-a intamplat sa va treziti dimineata,sa deschideti geamul de la camera,afara sa fie o atmosfera placuta,sa va simtiti bine..Si sa va ziceti in gand..
"Ce bine m-am trezit azi dimineata,azi o sa fie o zi super,o sa am noroc..bla bla"
Sa zicem ca asta mi s-a intamplat si mie astazi..Dar in alta ordine..
Trezit tarziu(nu prea am avut somn),muzica la boxe si dupaia deschis geamul..
Parca a intrat optimismul pe geam..Chiar ma simt super ok..Sper doar ca din optimist sa nu devin naiv,oricum optimismul asta e trecator..
Sper sa nu inceapa ploaia,fiind si ultima zi din vacanta inter-semestriala,fiind si destul de ok afara,vreau sa ies la o plimbare de dupamasa,pe jos,ascultand muzica in casti..Ca in zilele de vara..
Mda..Pana sa termin eu postul s-a si innorat afara,dar nu conteaza..
O melodie care mi se cam potriveste in momentele acestea,videoclipul este mai sugestiv.click.
Si nu uitati,bineinteles, la cine este cazul:


,,D
ragostea este cea mai frumoasă dintre şanse pe care ti-o ofera viata/destinul"

5 comentarii:

  1. Aş spune ca dragostea este DOAR una dintre cele mai...

    Euforia "borcanului cu miere" va disparea încet, încet...

    RăspundețiȘtergere
  2. Tot colind, colind, colind... in speranta ca voi gasi ceva interesant de citit.
    Ce spui?!

    RăspundețiȘtergere
  3. cool_boy_w , incearca sa colinzi si la id-ul acesta,poate ti se va deschide usa.
    Dar doar pentru colind,pentru nimic altceva.

    RăspundețiȘtergere
  4. "Niciodata sa nu spui niciodata".
    S-ar putea sa ai o supriza placuta.
    Dar, pana atunci, astept sa vad ce mai scrii.

    RăspundețiȘtergere