marți, februarie 10, 2009

Problemele mele !?

Eh da..Pe langa altele am si eu " problemele mele"..
Daca nu ati stiut..Aflati acum..
Am facut ceva inot,vreo 3 anisori..
Dupa care putintel box..
Si acum m-am reapucat de sala..
Am inceput undeva prin septembrie,pe la inceputul anului acesta scolar..
Unde e problema !? Vine si ea imediat,din pacate..
Toata lumea imi zicea ce norocosi sunt aia care au tenul curat si perfect,fara niciun cos..
Deh..Mare scofala..Printre ei se refereau si la mine..
Da..Nicio acnee..Ce fericire nu !?
Dar ma gandeam,si aia care au acnee,cat de urati pot sa fie..Nah mare lucru..au si ei niste "cosuri"..
De un timp am inceput sa bag si eu niste suplimente,ca deh,omului nu-i ajunge cat este,vrea sa nu mai incapa pe usa in scurt timp..
Ma duc frumusel la baie dimineata,si ca in fiecare zi de dimineata,imi dau tricoul jos si ma admir in oglinda,de jos in sus..
Aici e ok..Aici e ok..Dap dap..Si aici e bine..FUCK :|
Cand ma uit in oglinda intr-o parte..Surprise surprise..3 acnee mici ..2 pe tampla si una pe frunte !?!?!?
Eu cand am inceput sa iau asa ceva(click) , banuiam ca din cauza nivelului crescut iti ies acnee..
Dar ca si orice copil rebel,daca creste masa,pot sa fiu urat(ce stupid...)..
Si uite asa are si AndreW 3 cosuri,si s-a speriat dimineata cand s-a admirat..
Ok..Dar ce ma fac daca ies mai multe !? Ca eu din suplimente nu ma opresc..
Si o tema de gandire pentru voi...

De ce
ciupercile otrăvitoare cresc cel mai repede!?(adaptat de la un proverb)


9 comentarii:

  1. Deci:

    - cosurile nu sunt o problema, insă trebuie limitata extinderea lor;
    - suplimentul pe care il ei a fost OK un timp, dar nu crezi ca acum ti-ar trebui o schimbare?! cred că esti deja la faza in care este suficient sportul, fara alte cele; NATURAL E CEL MAI BINE; apropo, ce părere ai de silicoane sau, chiar suplimente, in cazul femeilor?! daca continuam cu suplimente, acum totul este OK, dar... peste cativa ani...totul se lasă (atat la fete cat si la baieti); poate ca este bine sa stimulezi organismul, dar doar la inceput, dupa care sportul singur este suficient; evident, e doar o parere;
    - hmmm, citatul: m-ai provocat rau; eu aş zice ca asa este: "Omul care nu are nimic de pierdut este cel mai greu de invins" de cei care lupta murdar, josnic, de cei care nu au pic de onoare, verticalitate etc. pentru ca nu au cu ce sa-l santajeze, sa-l manipuleze etc.; omul care nu are nimic de pierdut poate deveni un invincibil; însă,în viata de zi cu zi, pare mai aproape de realitate- update 1;
    - cand ne admirăm in oglinda ar trebui sa vedem dincolo de ea; adica nu doar imaginea trupului contează (deci cosurile nici nu mai contează); în oglindă, conştiinţa ce ne spune? dar inimioara?

    Temă de casă: "Inima isi are ratiunile ei pe care ratiunea nu le cunoaste" (Blaise Pascal).

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte interesant comentariul tau..
    Totusi te cunosc de undeva !?
    Si de melodie nu ai zis nimic.

    RăspundețiȘtergere
  3. DACA rezolvi "tema de casa", poate vorbim si despre melodie!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna Andrei,

    Se pare ca pe aici s-au intersectat doi oameni inteligenti.
    Bravo!


    Carmen

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu ar trebuii sa iti faci probleme in privinta acnnei, asa cum a aparut asa si dispare,varsta e devina...

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca sunteti pe langa subiect lasati-o balta. Nu am avut acnee..Nu sufar de acnee acuta..Nu sufar de nimic... Din cauza suplimentului Tribulus Terestris mi-au aparut 3 cosuri...
    Auzi..Varsta e de vina..

    RăspundețiȘtergere
  7. daca nu ai avut niciodata asta nu inseamna ca e batut in cuie !!!

    RăspundețiȘtergere
  8. ok.Mi se pare ca esti o persoana prea sigura pe tine !

    RăspundețiȘtergere