sâmbătă, februarie 14, 2009

E " buna dimineata" ?!


Experienta placuta in aceasta dimineata...Ma trezesc..Ma mai invart de vreo 3 ori prin pat,dau o palma la laptopul ce se afla asezat langa mine..Si intru pe mess(deh..obisnuinta asta..) dupa care imi verific mailul..
Ma uit frumusel..Un comentariu nou..Interesant..Desi nu mai publicasem de demult ceva nou...
Era un tip care vroia sa facem link exchange..Ok..Cand ma uit la site.. www.muzica.be ..
Clar in mintea mea..Iarasi house..Iarasi ma doare capul..Mai bine nu..Si intru de curiozitate pe site..
Siti..Fiecare om are o slabiciune..O slabiciune pe care poate nici nu ti-o poti imagina...
Eu am o slabiciune pentru muzica veche si pentru persoanele care asculta acest gen de muzica...
Aici nu va imaginati ca merg pe strada si ascult Dan Spataru sau Gica Petrescu..Nu-s chiar asa diliu..Dar imi place in general muzica veche internationala.. Mai un
Modern Talking ,mai un Status Quo , cand sunt romantic mai bagam si un Francesco Napoli sau o Jessica Jay . Ar fi multe de zis despre muzica si gusturile mele in materia muzicala,tinand cont ca am reusit sa emit la vreo 3 radiouri.. Da da..National si Kiss mi se pare perfect legale..
Cand am vazut azi dimineata acel site, mi s-a parut de dimineata,cel mai frumos cadou de
Valentine's Day,pentru ca a reusit sa ma binedispuna asa cum nu cred ca ar fi reusit alt blogger.
Revenin la gandurile mele,va doresc sa aveti cu totii o zi alaturi de persoana draga voua,si poate sa uitati de problemele pe care le aveti cand sunteti cu cel/cea draga langa voi...
Eu voi fi cu cineva langa mine,sper...Pentru cat timp insa..Nu stiu..Dar eu sunt usor de multumit..
O zi placuta in continuare va doresc tuturor .. La Lugoj a nins de 2 zile..Si azi a iesit soarele..E minunat..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu