vineri, februarie 06, 2009

Irascibil,tensionat,stresat !?

Ceva nu este in regula cu mine..
Bine..Asta stiam din clasa a4a,cand din cauza mea nu am mai facut o saptamana scoala in clasa noastra,deoarece eu m-am gandit ca nu ar strica putina vacanta..
Dar de la un timp,parca sunt mai irasicibil,parca nu mai am rabdare,parca orice ma nemultumeste si ma enervez foarte repede.
Spre exemplu cand mi se serveste mancarea,daca e prea rece fac crize(da stiu,sunt mofturos)..
Sau azi iarasi mi s-a intamplat o faza..M-a sunat cineva cand eram la sala..Si nu aveam cum sa raspund la telefon..Dar ma gandeam ca trebuie sa ma sune acea persoana..Adica intuiam acest lucru..
Dupa ce am terminat sala si m-am dus la geaca,am vazut apelul acelei persoane..
Desi nu a fost deloc vina mea ca nu am vazut apelul,iarasi m-am enervat foarte tare..
Nu inteleg fenomenul,dar sper sa-mi treaca,pentru ca ma consum foarte mult pentru niste lucruri marunte sau banale,cred eu.
Tot in acest post doresc sa-i multumesc persoane care mi-a lasat comentariu la postul meu anterior pe blog,a avut mare dreptate in ce a postat.
Ma bucura foarte mult ca am asemenea cititori,chiar sunt onorat ca-mi viziteaza blogul si il mai citesc cand au timp liber.

6 comentarii:

  1. Multumesc pentru aprecieri!
    Citesc cu mare atentie ceea ce postezi si încerc sa ghicesc profilul tau.
    Banuiesc ca esti ceva mai mult decât un "irascibil, tensionat, stresat". Poate mă ajuţi tu.














    0

    RăspundețiȘtergere
  2. Macar te cunosc !?
    Profilul meu e unul foarte complex,cred eu,doar ca inca nu a fost descoperit in totalitate de catre persoanele din jur.
    Intersant este ca scri si cu diacritice...Hmmm..Imi da de gandit acest lucru.

    RăspundețiȘtergere
  3. Poate ne cunoaştem. Nu ştiu sigur nici eu. CE iţi dă de gandit ca scriu şi cu diacritice?! Mai ajuta-mă şi cu profilul, te rog.

    RăspundețiȘtergere
  4. Interesant,dami un buzz pe messenger daca te cunosc(ce copilaresc suna).
    Profilul meu se poate afla in timp,sau doar printr-o simpla poza.
    Prefer pe blog sa-mi exprim parerile si trairile personale.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ok. Si eu prefer sa citesc pe blog ceea ce scrii.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu stiu de ce nu mi-a aparut comentariul.
    Reiau, deci. Imi face mare placere sa urmăresc blogul tău. Voi avea răbdare să îti descopar profilul în timp, aşa cum ai spus.

    RăspundețiȘtergere