sâmbătă, februarie 07, 2009

Uimit si debusolat,dar mai realist ca oricand

La ora 4 m-am intors de la un majorat,am vrut sa postez atunci,aveam cam multe de tastat,dar am preferat sa fac un dush si sa mananc ceva..
Si acum in sfarsit cand am dorit sa postez ceva..
Am ramas uimit de unele lucruri,care m-au facut sa devin complet debusolat,dar din ce in ce mai realist si cu picioarele pe pamant..
Din pacate doar citatele mai raman de postat in seara aceasta,maine va voi povesti mai pe larg despre cum a fost si sper sa nu uit lucrurile esentiale pe care am vrut sa le postez in seara aceasta.
Iar acum voi posta 2 citate care imi fac gandirea mai usoara,primul nu se aplica tot timpul din pacate..

"Nu merita sa plangi pentru nimeni, iar cei care merita nu te vor face sa plangi." (Garcia Marquez)


"Iubeste profund si pasional. S-ar putea sa fii ranit, dar e singura cale de a-ti trai viata pe deplin."

2 comentarii:

  1. Astept sa citesc mai mult.Imi place cum scrii, cum gandesti. Pari un tip OK.
    Pană atunci postez si eu un citat:"Iubirea este cea mai mare forţă a omenirii şi totuşi este cea mai modestă pe care ne-am putea-o închipui" (Mahatma Gandhi).
    Haide sa nu irosim aceasta FORTA daruind-o cui nu merita (chiar daca doar asa ne calim, din păcate).

    RăspundețiȘtergere
  2. Sper ca nu te deranjează ca sunt un anonim "insistent".

    RăspundețiȘtergere