miercuri, februarie 04, 2009

4 ( patru ) . . .

Nu..Nu este nota de la care ramai repetent..
Este numarul de prieteni pe care il am momentan..
Dintr-un tip foarte linistit..Si care practica un sport frumos ( inotul )..
Am ajuns din pacate un tip care sa le creeze o gramada de probleme parintilor (din pacate)..
Parinti care s-au chinuit sa aibe grija de mine...Care au o cariera..Dar se pare ca eu ii cam trag in jos..Dar sa revin la subiect..
Si pana acum stiam ca este foarte important sa ai prieteni..Dar prieteni care sa ma scoata din momente nasoale,foarte rar am avut . .
E important sa ai pe cineva alaturi..Cu care sa poti discuta,si care chiar daca nu poate,sa incerce sa te ajute..
E frumos sa sti ca orice s-ar intampla,ii ai pe ei langa tine,e frumos sa sti ca poate te vor ajuta cand ai nevoie..
Pana in septembrie am fost un tip chiar foarte linistit..Dar acum s-au complicat foarte mult lucrurie..
Si nu sunt modest daca zic ca nu sunt foarte departe de filmele americane..
Dar macar sunt multumit de ce am realizat sau de ce imi doresc sa realizez..
Cel mai important este ca am niste prieteni,pentru care as face orice..Pentru ca prin ce trec eu acum nu prea doresc la nimeni ..
Imi place ca..Am un prieten..Care desi e foarte ocupat..Cand am inceput sa-i povestesc cateva din problemele mele..Mi-a zis.." iesim la un suc " !?
Desi poate ca nu am chef,dar cand ma gandesc ca daca el care e atata de ocupat si-a facut macar timp sa se gandeasca la mine,ma face deja sa ma simt mai bine..
Foarte important este sa nu te dezamageasca prietenii..Pentru ca in ei ai cea mai mare incredere..Sau cel putin asa e in cazul meu...
Si in momentul in care te-au dezamagit,atunci oricine te-ar mai dezamagi nu ar mai conta. .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu