marți, februarie 10, 2009

Eu in totalitate..


Da..Uneori imatur..Desi imi place sa ma port foarte matur cu unele persoane,fiindca imi place ca si ele sa se poarte la fel.
Stiti..Uneori gasesti persoana care sa te duca in al 9lea cer..
Poate ca persoana aceea nu stie acest lucru,sau poate ca stie,sau poate ca nu te crede..
Adica si cand nu este langa tine te faci sa fi in al 9 lea cer,sau doar cand vezi o poza cu persoana respectiva deja te simti mult mai bine..
Ce-i drept este ca aceea persoana m-a ajutat fara sa-mi dea vreun sfat sau ceva de genul..
Am inceput sa ma port mai ok,sa fiu mai repsonsabil,sa ma simt ca un om care cu adevarat isi traieste viata..
Si nu..Persoana respectiva nu mi-a zis..Poarta-te asa..Sau fa asa..
Prin simpla ei prezenta imi dadea de inteles..
Si uneori te gandesti... Ca.. Nu esti cea mai ok persoana de pe Terra,dar ai ajutat si tu multe persoane,iti place sa faci orice pentru cineva aflat al necaz..In general iti place sa ajuti oamenii cu diferite probleme..
Si te gandesti..Cum chiar tie ti se poate intampla asa ceva !?
In fine..Si asa nu mai conteaza..Ce-i drept este ca am fost schimbat,pentru aproximativ 3 luni.
Am fost schimbat in gandire,mi-am schimbat comportamentul,am devenit mai responsabil,a inceput sa-mi placa viata..Si cel mai important..
Aveam un motiv pentru care sa ma trezesc in fiecare dimineata..
Va multumesc tuturor celor care mi-au citit posturile pe blog,si nu uitati..
Dragostea adevarata exista,si doar prin greselile voastre o puteti indeparta(citat propriu)
Si nu inteleg unde am gresit . . .
Va multumesc.
Sper ca timpul sa le rezolve pe toate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu