marți, februarie 03, 2009

Viata personala si publica . . .

Dragii mei,daca imi permiteti sa va zic asa,am trecut prin o gramada de peripetii de cand nu am mai postat pe blog.
Unele interesante,altele neesentiale . . .
Cert este ca,cu ajutorul prietenilor(care dupa un indelungat timp) s-au gandit sa ma cheme la
"o bere",incep incet incet sa trec peste problemele care ma " macina" in viata de zi cu zi..
Deh..(multe probleme poti sa ai la 18 ani,cand nu muncesti,stai doar la comp,mananci bine si mergi la sala..)..Dar asa sunt eu..Imi place sa ma plang si sa ma vait..Uneori exagerez..Dar ma redresez repede.
Deci..Azi voi iesi in oras..Probabil ca prietenii(sau bautura) ma vor face sa uit de tipa de care mi-e dor,de greutatile de la sala de la care am primit o binemeritata febra muschiulara,sau ca,din semestrul al doilea va trebui sa merg de 2 ori pe saptamana la Bucuresti sa iau ore pentru academie..
Probabil lucrurile astea le voi uita pentru aproximativ 2-3 ore. Sau 24 de ore in caz ca,Vasi,patronul unui club din Lugoj,imi va prepara o Sangria cu mai mult whiskey ca de obicei.
Va doresc distractie placuta tuturor,si sa profitati de vacanta cat mai puteti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu