duminică, februarie 08, 2009

Ce mi-am propus pentru anul 2009

Fiind provocat de catre Catalin la ,,leapsa", cred ca stiti ce este leapsa, doresc sa va spun ce mi-am propus eu pentru anul 2009.

Mi-am propus sa am o relatie stabila(defapt asta caut de vreo 2 ani incoace,dar sper sa se intample in 2009)

Mi-am propus sa iau permisul de conducere si sa nu mai fiu conditionat de acest lucru.O sa vreau sa merg pe unde doreste inimioara mea(vai ce diminutive incep sa folosesc la ora aceasta inaintata)

Mi-am propus sa nu-i mai enervez asa de tare pe parintii mei.

Mi-am propus sa raman sanatos,sa nu ma apuc de fumat sau de baut(prea serios)

Mi-am propus sa-i ajut pe cei care au nevoie de mai mult ajutor decat mine,in masura posibilitatilor.

Si mi-am mai propus sa mai pun ceva masa musculara pe mine,in special la biceps.

Sper sa reusesc sa-mi indeplinesc fiecare obiectiv in parte.


I tag Alex.

Un comentariu: