joi, februarie 12, 2009

Copilaresc . .

Adica..Cand intra o persoana draga pe mess..
Tresalt putin..Chiar daca stiu ca nu e vreo sansa..Chiar daca stiu anumite lucruri..
Pur si simplu sunt ca un copil..
Sunt ca un copil cand cineva imi spune o chestie sau ma face fericit..
Nu stiu..E ceva aiurea..E aiurea cum cineva poate sa-ti schimbe starea de spirit doar intrand pe messenger...Sau doar spunandu-ti niste chestii..
In orice caz,e copilaresc ce scriu acum,dar asta simt..
Poate ca cei care ma cunosc in viata de zi cu zi,nici nu se gandesc ca am un blog,si in niciun caz nu ma considera sentimental sau romantic mai degraba un nebun agresiv si care se ia de toata lumea.
Cei care imi citesc blogul nu stiu cum ma considera,ar fi interesant sa ma vada in viata de zi cu zi,fara sa stie ca eu sunt acela care postez pe blog..
Oricum..Mi-am revenit..Nu cred ca ma mai poate rani nimic,ce va fi va fi,nu ma voi mai atasa asa usor de vreo fata,pentru ca,intr-un final..
Mi-am dat seama ca e mai bine sa fie o relatie la voia intamplari..Adica..
Daca este sa se intample ceva,se va intampla,nu mai investi atatea sentimente,ai rabdare si vei vedea pe parcurs ce se va intampla..
offtopic: In martie incep scoala de soferi pe un Mercedes C-Klass frumusel . . .

2 comentarii: