joi, februarie 12, 2009

Gandire rationala ?!


Stiti cum e cu blogul,daca nu scri ceva care-ti place,care te caracterizeaza,sau ceva interesant care crezi ca i-ar interesa pe cei din jur,degeaba mai scri..Asa mi se intampla si mie..Daca nu ascult muzica sau nu am inspiratie,degeaba ma chinui..
Ca de obicei,saptamana asta am program de la ora 10 la scoala,de ce ?!..Nici eu nu stiu..
Mersi tuturor care m-au intrebat ce s-a intamplat cu mine,mai multi decat credeam ca am in lista de messenger,nesemnificativ oricum..
Haideti sa va lamuresc,o meritati..Nu sufar dupa cineva anume(sau poate ca da),ma deranjeaza modul de gandire a celor mai multi oameni,ma deranjeaza faptul ca ori nu se aprecieaza la adevarata valoare(aici si eu am dificultati,in majoritatea timpului complex de inferioritate) ori nu stiu sa aibe grija de ceva ce au dobandit/castigat( aici nu mai este cazul meu,nu recunosc nimic..).
Eu sunt fericit cand ii vad pe altii fericiti ( iaaau ce minte asta..)..Nu..Din pacate chiar asa este..Zambesc subtil cand vad cum tipii din alte clase vin la tipele de la noi si le aduc de mancare(deh ce gest banal..) sau cand le intreaba daca vor sa le aduca ceva..Un gest mai mult decat banal,dar un gest dragut,un gest de bun simt..
Sunt multumit sa vad un prieten bun de-al meu cand si-a gasit perechea sau daca il pot ajuta in aceasta privinta,sau pur si simplu sunt fericit cand il vad pe el fericit..
Trebuie sa stim sa ne bucuram si din lucruri marunte,nu numai dupa castiguri sau dupa nu stiu ce cadouri scumpe..
Si credeti-ma..Ca mie nu mi-a fost foarte usor,pentru ca,imi permit sa intru in fiecare categorie,si sa imi cumpar aproape tot ce imi doresc,dar asta nu inseamna ca trebuie sa te crezi cel mai cel..
Ma deranjeaza ca atunci cand vad o tipa,ii zic..
Hey..You deserve more...(bine bine,m-a luat valul..),si atunci tipa imi spune,poate ca nu imi trebuie mai mult..Ok...
Nu va subapreciati adevarata valoare(doar eu am voie),incercati tot timpul sa fiti realisti si sa va propuneti cat mai mult,pentru ca unele persoane pe care le-am cunoscut chiar merita lucrul acesta..
Cred ca am "batut campii" destul..Si cred ca postul a iesit mai prost decat ma asteptam,din cauza plictiselii acute ..Si a prea multor ganduri care imi trec prin minte in acest moment...
Cineva imi zicea la un moment dat ca nu exista dragoste adevarata,cineva refuza sa creada,iar cineva zicea ca,cel mai mult conteaza sufletul,gandirea si comportamentul cuiva,iar banii aproape deloc..
Haideti fiti sinceri,cati credeti ca este adevarat acest lucru ?!( eu da,dar degeaba..)
Pentru ca va zic sincer..Proprie experienta..
Sa zicem ca as avea toate calitatile enumerate mai sus(ce modest sunt..),ceva mai greu in ziua de azi,dar sa zicem ca le-as avea,atunci de ce iti pierzi prietenii cand ai mai mare nevoie de ajutor din partea lor?!
Ii pierzi fiindca ei la randul lor ti-au zis aceleasi chestii pe care ai vrut sa le auzi candva,ti-au spus chestii pe care tu le-ai crezut sincer,ii pierzi fiindca ai avut prea mare incredere in vorbele lor,cati in ziua de azi mai discuta sincer cu tine ?!
Pe cati ii mai poti crede cand iti zic ca ei nu te mint,ca ei defapt asa gandesc ?!
Raspunsul ar fi 0,pentru ca pana acum,aproape toate persoanele au exagerat sau au mintit in privinta unor lucruri,si m-au facut sa ma simt prost,aiurea si uneori chiar sa sufar..
Si atunci o intrebare fireasca..
  • De ce trebuie sa raman acelasi ?
De fiecare data voi face aceasi greseala,voi fi sincer,ma voi atasa de o persoana,imi va place de ea,o voi ajuta cand va avea nevoie,va insemna totul pentru mine,pentru ca dupa un anumit timp,sa ma minta frumos,sau poate chiar sa imi zica adevarul(pana cand aflu ca defapt a fost altul),si tipa va zice ca nu e adevarat,iar mie imi va fi rusine sa-i arat ca defapt ala e prietenul meu si mi-a zis ce a discutat cu ea..
Cam asa e in majoritatea cazurilor..
Eu cel putin sunt fericit ca pentru ~ 3 luni m-am simtit super ok,de ce ?!
Pur si simplu,a fost cineva care m-a facut sa-mi schimb modul de gandire si de a aborda viata,pacat ca acum nu mai este nimeni care sa ma motiveze..Viata merge inainte..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu