sâmbătă, februarie 07, 2009

Eu m-am saturat,voi !?

M-am saturat sa vin acasa sa inchid lumina si sa ma pun sa ascult muzica,m-am saturat sa stau singur in aceasi pozitie cu laptopul in brate si in acelasi loc,m-am saturat sa ma uit doar la poze,m-am saturat sa vad doar cuvinte tastate pe messenger,m-am saturat sa ies doar cu prietenii in oras,m-am saturat ca la majorate sa fiu singurul fara partenera si nu in ultimul rand,m-am saturat sa fiu asa de dificil de la un timp..
Dupa aceasta refulare,va voi spune ca m-am saturat sa mai postez aberatii pe blog,si ca m-am saturat sa ma gandesc la viitor ca si la o incertitudine(nu ca nu era asa si pana acum...)
Probabil cei care nu ma cunoasteti ca ganditi ca sunt anti-social..
Nici pe departe,doar ca imi doresc ceva mai mult..
Cu totii ne dorim ceva ma mult de la viata..
Si acuma cea mai populista fraza pe care am auzit de o vreme incoace... :
"Eu nu-mi doresc bani,masini sau vile..Eu imi doresc dragoste.."
Ok prietene,stiu ca iti doresti asa ceva,doar ca,foarte rar obti asa ceva fara sa ai cele mentionate inainte de prea frumosul cuvant "dragoste".
Sa zicem ca eu sunt o exceptie,dar totusi..
M-am cam saturat...Nu ca nu m-as simti bine asa cum sunt acum..
Doar ca imi doresc mai mult,aici nu va ganditi la casatorii sau alte cele(desi cu timpul,toate vin incet incet spre cei singuri)..
Imi doresc mai multa comunicare,mai multa atentie,chiar daca persoana aceea nu se afla langa tine.
Da,da..Stiu ca ma plang foarte mult..
Dar banuiesc ca cei care nu m-au vazut pana acum in realitate,sau nu m-au cunoscut,cred ca sunt vreun pusti acneeic cu varsta apropiata de 18 ani si care are 1.65 si vreo 55 kg..
Cei care credeti lucrul acesta,va spun de la inceput ca nu m-ati incadrat bine..
Pana la urmatorul post pe blog:


Dragostea este singura floare care creşte şi înfloreşte fără ajutorul anotimpurilor.- Kahlil Gibran

O clipa de rabdare te poate salva de la un dezastru, un moment de nerabdare poate provoca o nenorocire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu