joi, februarie 05, 2009

Din cauza gandurilor !?

Foarte nelinistit in seara aceasta..De obicei nu prea postez cand ma plictisesc..
Dar parca bataile inimilor incep sa creasca pe ritm de melodie in seara aceasta..
Nu stiu de la ce este..Sau din ce cauza..Parca as avea emotii pentru ziua de maine..
In camera este intuneric complet..Si bataile inimilor incep iarasi sa creasca din ce in ce mai tare..
Cred ca am constiinta mult prea incarcata..Prea multe lucruri s-au intamplat in prea putine zile..
Prea multe lucruri nedrepte si prea multe porcarii se vor intampla in urmatoarele luni,iar aceste lucruri se vor rasfrange asupra mea direct cat si indirect..
Chiar nu stiu ce se intampla cu mine in acest moment..De ce trec printr-o stare de tulburare..
Sunt putin speriat..Nu inteleg ce se intampla..
Probabil ca am nevoie de o anumita persoana sa ma readuca la realitate..Sau poate ca..Imaginatia imi joaca feste la ora aceasta..
Parca sunt mai irascibil de la un timp..Cu siguranta m-am schimbat..
Poate in bine..Poate in rau..Nici eu nu stiu..Cred ca depinde si de celelalte persoane,cum se poarta ele cu mine..Dar..
De abia astept sa-mi iau permisul de conducere,si sa-mi pun in aplicare niste planuri
(si niste vise),pe care mi le doresc foarte mult timp..

3 comentarii:

  1. Ce vise pot fi conditionate de un permis?
    De ce permitem viselor sa fie conditionate?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce vise pot fi conditionate de un permis?
    De ce permitem viselor sa fie conditionate?

    RăspundețiȘtergere
  3. Hmm..Foarte interesant..Imi place cum gandesti,sincer,desi nu cred ca te cunosc..
    O sa-ti raspund intr-un blog,foarte inteligenta intrebarea ta.

    RăspundețiȘtergere