sâmbătă, februarie 07, 2009

O mie de ganduri . . .

Nu este vreun refren dintr-o melodie veche romaneasca..
Sunt o mie de ganduri (eh nu chiar o mie..)care mi-ai trecut prin minte ieri seara la majorat..Si..
Incet incet incep sa se accentueze..
Parca imi este frica sa ma gandesc ca in mai putin de 3 luni voi face drumuri saptamanale la Bucuresti..Singur bineinteles..Armata sau academia de politie..Una din doua ...
Deci mai am putin timp pentru distractie..Din pacate..
Parca mi se taie pofta de postat pe blog cand vad unele chestii care ma afecteaza destul de mult..
In fine..
Vroiam sa dezbat mai mult ce s-a intamplat ieri..Dar parca "nu am chef azi" de nimic..(refren vama veche)..
Pe scurt..Am stat la masa deoarece nu imi place sa dansez..
Am observat tipe care stateau si ele singure la masa si si-au pus vodka in pahar..
Bineinteles ca..Imediat m-am gandit ca locul meu este langa ele..Desi dupaia m-am abtinut..
Tin sa le multumesc persoanelor care mi-au comentat postul anterior pe blog,daca nu le cunosc,as fi onorat sa aflu cine sunt...
E vreme frumoasa afara,melancolie pura..


,,Nimeni nu poate sa se intoarca in timp si sa fabrice un nou inceput, dar oricine poate incepe azi si sa fabrice un nou sfarsit.'' - Maria Robinson

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu