marți, martie 09, 2010

Ati simtit ?


Cu siguranta ati simtit...Cel putin cei care au suflet..Cel putin cei care au iubit sau s-au indragostit macar odata..La prima vedere...La primul dans..La prima sarutare..
Ati simtit vreodata ca aveti nevoie de cineva langa voi..Fix in acel moment..Fix in acea clipa ?
Ati simtit nevoia de afectiune mai mult decat nevoia de mancare sau de a bea apa ?
Ati simtit ca totul pluteste pe langa voi iar tot ce doresti sa atingi si sa aduci langa tine dispare intr-o clipita?
Cu siguranta ca da..Sunt chestii banale si generale prin care trece oricine macar odata in viata..
Si nu as dori sa ma rezum la chestii banale..Si nici sa ma plang ca am nevoie de afectiune(desi sincer sa fiu chiar am mare nevoie..)
Cu siguranta ati iubit sau v-ati indragostit de o fata..Si chiar daca ati intrat in vorba cu ea sau nu..
Sa presupunem ca v-a dezamagit..
Nu v-a raspunus cu aceasi privire..
Ati surprins-o in timp ce se saruta cu alt barbat..
A recunoscut in fata voastra ca s-a culcat cu altul..Si exemplele pot continua..
Dar nu aici voriam sa ajung..
Ati simtit vreodata..Sau..Ati jurat vreodata ca nu va veti mai indragostii "never" cum zic americanii(cocalarii)..
Eu am patit-o..Am patit-o de vreo 3 ani incoace..Si tot nu m-am potolit..
Singurul lucru momentan care ma mai alinta sunt aprecierile prietenilor despre porcariile pe care le scriu pe blog si speranta..Care spre uimirea mea nu moare niciodata..Sau cum spun unii..Moare ultima..
Pe sfarsit vreau sa va spun ca acesta a fost si va ramane un blog unde imi voi scrie trairile mele si nu voi scrie
comercial doar ca sa fie citit sau sa aiba cele mai multe cautari pe google..
Am fugit la sala..Sper sa incep sa scriu tot mai multe posturi pe blog..


3 comentarii:

  1. Am fost si eu in situatia aceea cand am spus " gata,nu ma mai indragostesc never" sau" nu mai vreau prieten pana ma marit",aiureli...Nu poti sa-ti controlezi sentimentele(din pacate).Ma indragostesc,foarte bine.Sufar mai apoi ,asta e.Cand o sa apara persoana potrivita nu vei mai trece prin asta,deci rabdare dragule,rabdare.Pupici:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. interesanta postarea asta...
    ei bine...eu nu am trecut nici prin jumate din intrebarile care le-ai pus!:D;))

    imi place modul tau de a gandi...dar nu vad rostul la toate intrebarile?
    nu e bine sa acorzi prea multa importanta acelor simtiri;))

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim :)
    Important e sa acorzi acele "simtiri" persoanelor care te fac sa ai incredere in tine si in ele si care-ti acorda "garantia" necesara ca sa poti fi stapan pe tine..Scuze am inceput sa vorbesc"comercial"..Mi-a trecut pasa in care eram sincer :) Acum incep sa devin realist..Din pacate :(

    RăspundețiȘtergere