luni, martie 08, 2010

Te urasc..


Am ales un titlu foarte sugestiv.Nu am mai postat de foarte mult timp pe blog,motiv care m-a facut sa acumulez o gramada de ganduri,majoritatea fiind mai multe negative decat pozitive,din pacat.

Fiecare persoana uraste ceva sau pe cineva..
Il uraste pe vecinul de la 2 fiindca da manelele prea tare...
O uraste pe profa de mate fiindca il scoate la tabla in fiecare zi...
Il uraste pe "sefu' " fiindca doar lui/ei ii da de lucru desi nu ar fi singurul din compania in cadrul careia lucreaza..

Eu am inceput sa urasc pe cineva...Am inceput sa urasc sentimentele mimate..Sentimentele jucate si neadevarate..
Si cum imi exprim ura fata de respectiva persoana..A rezultat ceva de genul acesta..

Te urasc pentru ca te-am iubit..
Te urasc pentru ca nu ai fost sincera cu mine..
Te urasc pentru ca te-am bagat in viata mea..
Te urasc pentru ca ti-ai jucat rolul perfect fara ca eu sa-mi dau seama..
Te urasc pentru ca imi spuneai ca altul ca mine nu vei mai gasii..
Te urasc pentru ca imi sopteai la ureche ca vrei sa fiu langa tine tot timpul si peste tot..
Te urasc pentru ca nu te pot uita..
Te urascs pentru ca am aflat de la altii ce tu nu ai avut curaj sa-mi spui..
Te urasc pentru ca nu mi-ai spus ca pleci..
Te urasc pentru ca iti este indiferent ce mi se intampla si pentru felul in care te-ai purtat cu mine..
Te urasc pentru tacerea ta..
Te urasc pentru toate lucrurile si locurile care imi aduc aminte de tine
Te urasc pentru clipele speciale cand ma faceai sa ma simt special
Te urasc pentru ca nu stiu ce simti acum
Te urasc pentru ca nu m-ai lasat sa te cunosc indeajuns
Te urasc pentru ca am crezut prea mult in tine,in iubirea ta si in tot ce imi spuneai
Te urasc pentru ca nu ma iubesti,poate ca nu m-ai iubit vreodata
Te urasc pentru pentru ca te-am iubit prea mult,si mi-am dat seama prea tarziu de lucrul acesta
Te urasc pentru ca esti primul si ultimul lucru la care ma gandesc dimineata si seara, inainte sa ma trezesc si sa adorm..
Te urasc pentru ca nu esti langa mine..
Te urasc pentru toate dezamagirile pe care le-am avut din cauza ta..
Te urasc pentru toate noptile albe in care am stat si m-am intrebat: DE CE ?!
Te urasc pentru ca ai plecat..
Te urasc pentru ca ai sa poti sa mergi mai departe fara sa suferi..
Te urasc pentru ca m-ai scos din viata ta fara ca eu sa-ti fi gresit cu ceva..
Te urasc pentru ca eu te-am iertat de fiecara data..
Iar tu nu ai fost nevoita sa ma ierti niciodata..Fiindca nu ti-am gresit cu nimic..
Te urasc pentru toate clipele frumoase pe care le petrec de unul singur si in care mi-as dori sa fii langa mine..Sa ne bucuram impreuna de ele..
Te urasc pentru ca nu ai avut curaj sa-mi spui in fata ce-ti doresti cu adevarat de la mine..

Te urasc pentru ca imi dadeai speranta si intelegerea necesara doar cat sa ma tii langa tine..


Te urasc pentru ca m-ai schimbat,iar acum fiecare loc si fiecare lucru pe care-l fac il leg de amintirile cu tine..

Te urasc pentru ca, chiar daca eu eram nefericit,faceam unele lucruri doar ca sa ma pot bucura de fericirea ta..

Tu pe cine urasti?
Si din ce cauza?

10 comentarii:

  1. frumos..dar totusi de ce atata ura? n-ar trebuii !! treci peste amice chiar daca pentru mine e usor sa'ti spun iar pentru tine e aproape imposibil s-o faci. treci peste..

    RăspundețiȘtergere
  2. Oare stii tu ce e ura? Ma cam indoiesc. Sa inteleg ca ti-a dat papucii. Asta e. Se intampla la varsta asta. :) Cine nu a trecut prin asta?

    RăspundețiȘtergere
  3. Din pacate fiecare intelege ce doreste ..
    Si iarasi din pacate..Daca mi-ar fi "dat papucii" era in regula..
    Din pacate mi-a dat speranta..

    RăspundețiȘtergere
  4. acelasi lucru ce ti-am spus si eu il regasesc in primul comm;))
    :D
    eu zic k nu merita nici macar postarile astea pe blog!!!
    nu trebuie sa-ti arati nostalgia fata de ce a fost:D

    RăspundețiȘtergere
  5. na fain atata ura .......for what:-?
    nu ii singura din lumea asta
    fetele sun proaste
    poate si tu ai fost
    dar sa urasti exagerezi:(

    RăspundețiȘtergere
  6. asta e fetele sunt cum sunt se uita mereu la cnv care isi bat jok d ele si nikiodata la cnv care le iubeste sincer:(

    RăspundețiȘtergere
  7. crede-ma uneori nu stii ce simti....te doare atat de tare...si eu sunt intr-o situatie asemanatoare,vreau sa urasc si totusi nu pot....ma cauta si chiar atunci cand zic k nu mai,ca este gata atunci ma cauta...deja m-am saturat eu m-am hotarat sa arat indiferenta mi-am dat seama k nu merita sa imi irosesc timpul...viata e scurta nu merita orice tampenie sa o pui la suflet dar doare atat de tare:(((((

    RăspundețiȘtergere
  8. Si totusi te cunosc ? As fi curios daca e din partea unui tip sau a unei tipe comentariul :-)

    RăspundețiȘtergere
  9. Toata lume aspune "treci peste" sau "nu conteaza" sau "nu are nimik" ei bine, am auzit lucruri de genul asta mereu, iar si iar si m-am saturat, e adevart ca nu e bine sa urasti pe cineva, dar nu ai ce sa faci toti uram pe cineva si ne e foarte usor sa supem la altii "treci peste".Am avut si eu pe cineva care mi-a facut exact acelasi lucru :( inca mai sunt suparata sh plang cand ma gandesc,dar nu am ce sa fac, asa a fost sa fie.Ei bine tot ce pot sa-ti zic este sa incerci sa zambesti, ura sh tristeatea nu-ti fac bine,vei gasi oameni care vor tine la tine cu adevarat,sper ca asta sa fie de folos :) Bafta ;)

    RăspundețiȘtergere