vineri, martie 12, 2010

Cu ce ne-am ales fiecare..


Foarte multi m-au intrebat pe mail care sunt rostul postarilor acestora pe blog si daca a fost vorba de o relatie cu ce m-am ales din ea..Atat eu cat si dnsoara ex partenera de viata si alte cele...
Din perspectiva mea atat eu cat si dnsoara ne-am ales cu nimic si cu multe in acelasi timp..
Acum va intrebati cum ar fi posibil..Va explic imediat..
Pai ea s-a ales cu nimic dupa relatia cu mine..
Nicio lectie de viata invatata..
Nici un gest frumos apreciat la adevarata valoare..
Nici o diferentiere intre persoanele care chiar tin la ea..Si restul "lumii"..

Eu tot cu nimic m-am ales..
Nicio relatie stabila cum imi doream si propuneam pentru anul 2009..
Nicio zi in care sa nu fiu mahnit sau suparat de gesturile pe care le-a facut sau de vorbele pe care mi le-a adresat..
Nici macar cu o amica in care sa am deplina incredere nu m-am ales din relatia aceasta..

In acelasi timp ea s-a ales cu foarte multe..
Foarte multe cadouri din partea mea(daruite din dragoste si pe care nu le voi regreta niciodata ca le-am facut chiar daca la final am ajuns la concluzia ca nu le-a meritat)
Si-a dat seama ca exista si baieti care fac cadouri neconditionat netinand cont ca este vreo sarbatoare sau nu in ziua respectiva..
Si-a dat seama ca poate sta cu cineva si doar pentru simpla ei prezenta si nu neaparat pentru sex..
Si-a dat seama ca poate avea un tip care sa nu o injure si care sa o ierte chiar cand altii ii spuneau ca nu credeau ca o sa o mai iert vreodata..
Si-a dat seama ca exista si altfel de baieti,nu doar aceia care urmaresc "one night stand" ..
Si-a dat seama ca exista si baieti care stiu sa respecte o fata si sa o ajute oricat de multe probleme ar avea..
Si-a dat seama ca se poate ca cineva sa iubeasca mai mult decat celalalt intr-o relatie..

Iar despre mine..Cu ce m-am ales..
M-am ales cu si mai multe decat ea..
M-am ales cu o groaza de..
Amintiri si regrete..
Nopti nedormite..
Vise care sfidau realitatea si care se terminau fix cand incepeam sa cred ca mai exista " o sansa "..
M-am ales cu speranta..Si nu doar cu atat..
M-am ales cu o gramada de neintrebari la care incerc sa le gasesc raspunsul in fiecare seara..
Sunt in jur de vreo 200...Deci va dati seama ce constiinta incarcata am inainte de a ma pune sa dorm..
Iar daca e sa facem punctual cu ce s-a ales fiecare..Ari fi ceva de genul acesta..

Ea:
Cu o gramada de amintiri si momente placute petrecute prin diferite parti ale tarii
O gramada de vorbe frumoase spune sincer si din suflet..
O gramada de flori si cadouri daruite la fiecare cearta pe care ea a provocat-o..
Cu un tip care a incercat sa o schimbe si sa-i arate ca nu fiecare cadou/vorba buna trebuie rasplatita cu o partida de sex sau cva asemanator..
Cu un tip care si dupa ce si-a batut joc de el a continuat sa o ajute cu problemele ei..
Cu un tip care i-a dovedit ca se poate ca el sa nu greseasca niciodata desi ea gresea aproape fiecare data

Eu:
M-am ales doar cu speranta..
Cu speranta ca poate intr-o zi voi reusi sa schimb pe cineva prin felul meu de a fi..
M-am ales cu faptul ca o persoana care nu te cunoaste inainte sa aibe o relatie cu tine,le va spune tuturor parerea despre tine doar din timpul relatie..Nereusind astfel sa-ti cunoasca si celalalt fel de a fi..Acela cand nu esti langa ea..
M-am ales cu gandul ca,oricat ar incerca cineva sa-ti scoata din minte o persoana anume,daca tu indragesti si o iubesti pe persoana respectiva,nu o vei uita niciodata,indiferent daca ti-a facut mai mult rau decat bine..Daca ai suferit mai mult decat te-ai simtit bine in preajma sa..
Si cel mai important..Cel putin in cazul meu..
Mi-am dat seama ca nu trebuie sa ma supar..Fiindca acum regret..Chiar daca ma suparam pe buna dreptate..
Chiar daca gafa enorm tipa..Acum mi-am dat seama ca nu trebuia sa ma supar pe ea..Fiindca tot eu pierdeam..
Acum as da aproape orice sa mai fiu langa ea 1-2-3 ore..
Si tot acum ma gandesc ca..
Refuzam sa ma intalnesc uneori cu ea pentru gesturile pe care le-a facut..
Si treceau zile pana ne impacam unul pe celalalt..Zile pe care acum nu le mai doresc pentru ca stiu sigur ca nu le-as mai obtine..M-as multumii si doar cu cateva ore..Dar din pacate nici acestea nu mai sunt posibile..




2 comentarii:

  1. daca te rog mult poti posta undeva o adresa unde am putea schimba cateva pareri.ms. Silviu(oxus.emsius@yahoo.com)

    RăspundețiȘtergere
  2. Din pacate pererea mea e ca tu te lauzi prea mult si ca pui mare pret pe bani, scuze ca spun asta, insa asta gandesc. si referitor la tipa cred ca dupa ce vezi ca greseste o data de 2 ori , 3 s.a.m.d iti dai seama ca nu e potrivita......stiu ca nu e usor cand esti indragostit, dar nu poti gandi 100% cu inina, nu poti sa fi asa de orb

    RăspundețiȘtergere