miercuri, ianuarie 28, 2009

Atotstiutorul..Atotstiutoarea..Bagatori de seama..

Post scris la nervi..Deci sa zicem ca esti un tip bine documentat si sti cam tot ce misca intr-un anumit domeniu..
Si se iveste sa vina sa-ti fabuleze cineva despre acel domeniu,nestiind ca tu te pricepi cat de cat la el..Si ii zici...
"Papushe mica si sexoasa..Vezi ca aici nu ai dreptate"...Cum sa nu am .. Eu asa stiu..Nu are cum..
Bine..Mai iei o gura micuta de aer..Te faci ca tragi aer in piept ca si cum te-ai pregati sa-l pocnesti pe unul si ii mai explici odata..Aici,aici si aici nu ai dreptate...Crede-ma ca stiu din surse sigure..De unde frate..O tine tot pe a ei..Probabil din doua motive...Unul ar fi acela ca poate are o mica indoiala cum ca nu ar avea dreptate..Si adoua..
Ar fi aceea ca o tine tot pe a ei si crede ca tot timpul are dreptate si ca tot timpul stie totul..
Ok..Cand iti zici in gand" las-o frate ca nu rezolvi nimic,nu te mai chinui sa-i explici",auzi o fraza remarcabila si celebra.."Sti..Sincer nu ma intereseaza"..
Atunci(cel putin pe mine)incep sa ma usture ochii,incep sa ma agit in sinea mea si ma gandesc
(da' de ce p*** mea a mai deschis subiectul daca nu o intereseaza !?)
Si dupaia trag si concluzia,prost a fost ala care s-a agitat si s-a chinuit sa-i explice(adica eu) ca si asa ramane tot dupa cum vrea ea,si tot dupa cum gandeste ea(din pacate).

Un comentariu:

  1. Vom face demersuri ca acest post al tau sa fie introdus in DEX la definitia cuvantului atotstiutor/oare. De ce nu, pana la urma. Din el eu am inteles cum e cu fenomenul asta.

    http://rosocialbusiness.wordpress.com/2010/08/13/debate-here/
    Uite o parere de om care stie ce zice.

    RăspundețiȘtergere