miercuri, ianuarie 28, 2009

Dorinta numita indiferenta

Un mic post,inainte de a pleca spre scoala(sper sa si ajung acolo),si nu,nu din cauza ca vis a vis de ea se afla o biserica,ci din cauza ca inainte de biserisa si scoala se afla un bar.(acuma nu va ganditi la baruri din alea de la sat,e un bar mai select).
Nu am mai postat de ceva timp,asta din cauza ca am stat,si tot m-am gandit la diferite chestii,dar cum oricum nu intereseaza pe nimeni de ce nu am postat,sa revin la subiect..
Ati patit vreodata sa va doriti un lucru foarte mult,sa faceti aproape orice pentru acel lucru,si dupa ce a-l-ati achizionat sau ati reusit sa-l aveti,totul sa reintre in normal!?..
Normal asa ar trebui sa fie,esti fericit ca il ai si te intorci la viata ta posomorata de zi cu zi...
Eh..La mine e altfel..Si nu inteleg de ce..In loc sa ma bucur ca am acel lucru,dupa ce mi-am dorit atata sa-l am,parca devin indiferent daca il pierd sau nu,parca devin indiferent daca imi fura cineva acel obiect/persoana/(ce vreti voi). Si asta nu este in regula..Si nu inteleg de ce !?
Poate ca asa sunt eu,mai neindiferent.
Odata cu obtinerea unui lucru pe care mi l-am dorit foarte mult,devin indiferent de ce s-ar putea inampla cu el,dar in acelasi timp fericit ca am reusit sa-l obtin...
La voi este la fel !? Dupa ce obtineti un lucru,sunteti fericiti ca v-ati atins scopul,si va este indiferent ce se intampla cu el(conteaza doar ca l-ati obtinut),sau aveti grija in continuare de el,gandidu-va cat cat de greu si cat de mult v-ati chinuit sa-l obtineti ?

2 comentarii:

  1. :)) :)) ce lucru ai obtinut ????????

    RăspundețiȘtergere
  2. Un lucru destul de important pentru mine,si despre care as putea zice ca,am muncit putin pana ca sa reusesc sa-l obtin.
    Aproape tot timpul ca sa castigi ceva,trebuie sa pierzi ceva.

    RăspundețiȘtergere