miercuri, ianuarie 28, 2009

Cu ce va pot ajuta !?

Ok, Ok...Nu chiar asa trebuia sa sune titlul,dar nu mai conteaza.
Nu sunt eu salvatorul lumii sau vreun latifundiar care ajuta lumea,desi cred ca cei care imi citesc blogul nu au nevoie nici de unul nici de celalalt..Scriu acest post doar pentru a afla ce ati dori de la acest blog..

Vreau sa stiu ce subiecte ati dori sa abordez,pe ce sa ma axez mai mult,sau ce subiecte v-ar face placere sa le cititi mai mult..
Asa ca va rog sa lasati cate un comentariu,puteti sa lasati ca pana acum,cu numele de anonim,desi pana acum nu am avut niciun prieten pe care sa-l cheme " Anonim",dar de cand cu blogul acesta am foarte multi prieteni cu acest nume..
Lasati un comentariu cu ce ati dori de la acest blog,pe ce subiecte sa ma axez mai mult,sau pur si simplu ce v-ar interesa sa cititi pe aici..
Va multumesc anticipat

3 comentarii:

  1. pai ai putea sa vb despre mine... :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Am multi prieteni "anonimi". Nu as putea sa vorbesc despre tine fara acordul tau.Asa ca poti posta cu numele tau,sau imi poti zice pe messenger de ce ai dori sa vorbesc despre tine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti dau acordul sa vb despre mine...Vreau sa vad daca te duce mintea, oare cine as pute fi..."anonim"

    RăspundețiȘtergere