luni, ianuarie 19, 2009

Salutare,nu am mai postat de ceva timp... Mi-am scris un post azi in ora de info,si trebuia acum doar sa-l postez pe site,se pare ca am pierdut stickul...Implicit si postul..Eh..Acuma nu-i nimic..Se iarta.. Sa va mai povestesc o faza scurta..In sfarsit am reusit sa ma mai intalnesc odata cu "tipa" de care imi placea mie de mai bine de jumtate de an..Ok.. Am fost la ea,si imi propune sa dormim.Ce-i drept eu nu aveam chef deloc de somn,mai ales vineri seara,dar ce puteam zice !? Doar se stie ca nu pot refuza nicio fata,orice mi-ar cere. Eu cum fac pe Hercules si dorm aproape dezbracat,doar in boxeri,am trecut prin ceva "experimente". Stapana patului,cu 2 paturi si perne dreptunghiulare lungi,m-a tot rugat sa iau un tricou..Deh..Eu fiind prea aspru am refuzat,ce-i drept asa dorm si acasa. Doar ca de la refrenul melodiei "jumatate tu-jumatate eu" am ajuns pe la 3 dimineata sa mai am vreo 10% din pat in conditiile in care ramasesem fara nicio patura cu care sa ma pot acoperi..In situatia asta nici nu o puteam trezi pe tipa sa-i zic.."Baby"..Da si mie putina patura k eu cam tremur pe aici,ca daca era sa tremur in continuare,ma intreba tipa dimineata daca am facut cumva prostii de unul singur prin pat,si iarasi ma simteam penibil.Intr-un final am reusit sa ma strecor mai aproape de ea...Si..Voila..calduraaaa..Pacat ca asta era pe la ora 7 dimineata..Si la 7:30 a sunat ceasul.. Sincer sa fiu,daca ar fi sa mai dorm odata cu tipa,tot dezbracat as dormi ..Scopul scuza mijloacele..Sau cum imi place mie sa zic.. Daca tot ne intelegem bine,de ce sa nu ma simt ca acasa !?

Un comentariu: