marți, ianuarie 20, 2009

Sentimentele ma tin aproape de blog..Cred ca voi deveni blog addicted..Daca nu sunt deja..Cred ca o sa incep sa postez orice gand imi trece prin minte,desi pentru asta foloseam twitter.
Sti cum e cand astepti o persoana pe messenger..Si o tot astepti..Si in final intra dupa vreo 3-4 ore de asteptat si vb cu tine vreo 5-10 min si zice..Nu mai pot vb..Ok..Cam aiurea dar nu conteaza..Sa revenim..Sentimentele mele o iau cam razna..Si numai asa pot ajunge la naposim si sustanon 125..Sa zicem ca si rabdarea mea are o limita..Desi uneori as putea astepta dupa cineva inca o gramada de timp,daca am asteptat ~ 1 an,nu cred ca vreo luna e mult..Dar totusi...
Considerandu-ma o persoana sigura pe mine(doar considerandu-ma) am nevoie de foarte multa certitudine si raspunsuri sigure(cel putin asa cred eu).Emotionat si enervat in acelasi timp,caut si astept un raspuns cat mai rapid..Sa fie o relatie frumoasa !? Sau doar vorbe-n vant !? Rabdarea nu prea rezolva nimic,doar pune mai multe "paie pe foc". .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu