duminică, ianuarie 25, 2009

Castig vs Pierdere (partea 1)

Am tot evitat subiectul acesta,e un subiect greoi,parerea mea.Dar un prieten mi-a cerut sa-mi actualizez blogul,deci,implicit un post lung si greoi,pe o tema dezbatuta de o gramada de lume(cel putin asa mi se pare mie).
Azi voi scrie despre ce ai putea castiga si ce ai putea pierde intr-o relatie stabila(stabila=va placeti unul pe altul,va iubiti,aveti incredere unul in celalalt,va ajutati la nevoie...bla bla..).
O relatie stabila presupune o afisare 100% tu langa partenera si ea langa tine(considerand ca doar oamenii destepti citesc blogul,nu explic ce inseamna o afisare langa partenera/partener). Dar totusi ca sa fiu sigur ca nu-mi pierd cititorii,inseamna ca unde te duci tu e si ea,si unde e si ea esti si tu(asta daca vrea ea).
O relatie stabila presupune incredere reciproca,sentimente multe(tot timpul unul dintre parteneri isi va dori mai mult relatia decat celalalt,de aici si neincrederea in sentimentele celuilalt),si nu in ultimul rand ajutor la nevoie. In cazul meu(motivari,uneori bani si nu in ultimul rand nr de inmatriculare de la masina X E S ). Cred ca am cam exagerat,dar nu conteaza.
Intr-o relatie stabila e frumos,sa stai sa te gandesti la cealalta persoana,cand ai nevoie de ea sa fie langa tine,sunt o multime de chestii de castigat intr-o relatie stabila. Mai ales cand s-a intamplat vreun necaz,si sti ca pe langa parinti si prieteni,ai pe cineva care iti este mai aproape decat toti,si poate sa fie langa tine sa te consoleze in ceea ce s-a intamplat.
Si acum ce imi place mie intr-o relatie stabila..Cum ziceam la inceput imi place ca ma pot afisa cu persoana respectiva,adica unde merg eu,poate sa vina si ea daca doreste.
Mai ales ca mi-ar placea cand merg in "cercuri inalte"(ceva de genul era intr-o mel tzip tzop) sa fie langa mine,sa vada lumea ca suntem un cuplu si ca avem o relatie stabila. Sau cand mai merg pe la scoala pe la mami sa ma vada portaru' cu o tipa de mana si sa zica..
-Bah frate..Si eu care credeam k te vad doar cu gantere in mana,acum te vad ca ti o fata de mana..
Cam acestea ar fi castigurile,intr-o relatie stabila ai doar de castigat..Doar ca..Uneori...
Mai ai si de pierdut..Poti pierde daca :
Esti un porc jegos si nesimtit si nu iti ajunge o prietena,sau daca tipa da de altul mai aspru si la look si la portofel,si atunci cam trebuie sa recunosti ca ai pierdut.Foarte putine tipe raman cu tine chiar daca e altul mai bazat ca tine.
Sau mai ai de pierdut daca va certati prosteste din orice porcarie si nu discutati,intr-o relatie stabila foarte foarte importanta este comunicare,nu 2-3 vorbe pe zi si hai pa...Cam astea au fost,cu siguranta ar fi mai multe,dar ma asteapta micul-dejun,si nu mai pot rezista tentatiei...
Va urma...Ce ai de castigat si ce ai de pierdut intr-o relatie bazata doar pe sex..Va salut cu respect

Un comentariu:

  1. Lasa, va veni si vremea cand o sa iti gasesti o prietena care nu va fi interesata de portofelu tau sau neaparat sa fie interesata de felu cum arati. Spor la cautat. Numa bine ! :-)

    RăspundețiȘtergere