joi, ianuarie 01, 2009

Si totusi ce ma face sa-mi deschid un blog !?. Habar nu am despre rss, feed sau alte chestii. Mesajul acesta a fost scris in seara de revelion,dar se pare ca de abia acum apuc sa-l postez,fiind chiar primul meu post pe acest blog. De ce am scris mesajul in seara de revelion !? Poate din cauza ca nu aveam cu cine dansa,poate ca ma simteam prost si nu aveam ce face.Da,poate ca sunt unul dintre acei blogeri,daca ma pot numi asa,care nu au ce face si posteaza toata ziua ce le trece prin cap pe internet.Si totusi de ce ma chinui sa postez !? Poate se va gasi un singuratic sau o singuratica(cazul acesta mi-ar placea) care sa-mi citeasca blogul si poate isi va da si cu parerea despre ce am scris eu. In 2006 am vrut sa-mi " deschid" si eu primul blog. Pe atunci vroiam sa scriu la descriere ce scriau toti ceilati " am vazut ca e la moda si mi-am deschis si eu un blog". Il urmaresc pe Zoso de prin 2005 asa cum il urmaresc si pe Badea de cand a aparut pe ecran. Nu vreau sa impusc doi iepuri deodata,ci imi place si Zoso si Badea si Carcotasii,uite ca sunt trei Ce imi place mie este ca poate va fi primul blog unde vor aparea si lucruri din trecutul meu,deobicei pe bloguri aparand lucruri foarte noi si de ultim moment. De ce ar interesa blogul meu pe cineva !?
De ce l-ar citi cineva !? Eh..Chestia asta nu o stiu.. Si tocmai din cauza aceasta m-am gandit sa postez pe internet,ca poate il citeste cineva,sau poate pentru ca vreau si eu in loc unde sa scriu cand ma plictisesc,cand nu am ce face,sau cand doresc sa informez lumea despre ceva .
Sper ca am trecut cu bine de primul meu post,celelalte sper sa vina de la sine.

Un comentariu:

  1. ce pot sa zic...imi place ceea ce scri si cred ca tocmai ai gasit o "singuratica". sunt onorata ca sunt printre primele care comenteaza aici.singurul de fect al acestui blog este ca: e prea putin! te pup si iti urez mult succes

    RăspundețiȘtergere