marți, ianuarie 20, 2009

De ce imi doresc eu o prietena !? (ATENTIE . . CONTINUT ADECVAT SI ADEVARAT)


Nu stiu de ce isi doresc altii o prietena,va voi scrie de ce imi doresc eu una..Nu doresc sa par prietenul perfect,ci pur si simplu voi scrie de ce imi place si imi doresc sa am o prietena ( nu ca nu as fi avut niciuna pana acum..)
Prima chestie ar fi afectiunea..Toti avem nevoie de afectiune..Chiar daca esti un tip foarte dur sau foarte timid,ai nevoie de afectiune.Primesti afectiunea necesara din partea parintilor,dar parca nu te-ai duce sa discuti cu ei despre sex sau sa le zici prin ce aventuri ai trecut cand ai chiulit de la ora de informatica.Pentru asta sa zicem ca ai avea colegii de banca sau prietenii cei mai buni,dar parca totul se schimba si este altfel cand esti langa o tipa(cel mai ok ar fi sa fie prietena ta).
Mie personal,imi place sa am o prietena,cand merg in oras cu baietii(daca au si ei prietene) noi sa bem o bere,sau sa jucam un biliard,tipele sa mai barfeasca intre ele..E super. Sau daca ai un apartament liber sau stai singur,sa ii inviti pe prieteni impreuna cu prietenele lor la un gratar,sau pur si simplu sa va intalniti sa mai discutati(ok..cred ca sunt deja prea naiv..)
Imi place sa am o persoana draga langa mine,de preferat prietena mea,mai ales cand am probleme si am nevoie de un mic sfat sau pur si simplu simt nevoia sa stau langa ea si sa ma simt bine(nu va ganditi la sex,ca ma gandesc eu).
Imi place spre exemplu,cand merg la o conferinta de presa sau la vreun dineu sa am pe cineva alaturi care sa sa ma sustina,sau cand merg prin Grecia sau in Austria "la schi" mi-as dori sa mai am pe cineva alaturi in afara de familia sau prietenii mei.
Chiar daca am deviat putin de la subiect,o relatie perfecta nu exista,ar fi prea frumos,cum zice un coleg de-al meu,toate la varsta lor,dar mie..Mie imi palce sa gandesc si uneori sa ma port foarte matur,am nevoie de o prietena la fel de matura ca si mine.Am nevoie de cineva in care sa am incredere si sa ne respectam reciproc.
E frumos sa ai o prietena,cineva zicea ca iubirea si iubita sa e motivul pentru care se trezeste in fiecare dimineata,pentru mine o prietena ar fi raspunsul tuturor problemelor pe care le am acum. O persana care sa ma linisteasca si sa ma aduca cu picioarele pe pamant atunci cand imi iau zborul" este tot ce imi doresc..
Tu de ce iti doresti o prietena !? Sau daca ai..De ce ti-ai dorit sa ai una !?

I tag : Alex

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu